Czy naprawdę wiesz jak budować relacje ze swoimi klientami?
A dlaczego utrzymanie relacji z obecnym klientem jest tańsze i łatwiejsze. To proste - znasz już klienta, jego potrzeby, pragnienia i motywy zakupu. Nie wymaga to już takiego wysiłku jak za pierwszym razem, bo opanowałeś już pewne umiejętności.
Powiecie jak więc to robić?
- dzwoń, pisz, rozmawiaj ze swoim regularnie- co jest podstawą zaufania
- zaangażuj się w problemu klienta, poznaj je
-pogłębiaj wiedzę o rynku i branży klienta
- dotrzymuj obietnic
- bądź doradcą, konsultantem - nie sprzedawaj nachalnie
- wreszcie musisz wiedzieć wszystko o swoich produktach czy usługach
Zapamiętaj te złote zasady a klienci będą z Tobą.
Ewa Kasprzak
Żaneta Baran
Adeeszkolenia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz