niedziela, 24 kwietnia 2016

Ty i Twoi obecni klienci



Czy naprawdę wiesz jak budować relacje ze swoimi klientami?



     

    Zbadano, że 65% klientów liczy na współpracę właśnie z Tobą, w Twoim biznesie. Dokonano też pomiaru, że aż 90% przedsiębiorców koncentrujących się na zdobywaniu nowych klientów ponosi koszty związane ze sprzedażą dużo wyższe niż firmy, które dbają o relacje z obecnymi klientami. www.adeeszkolenia.pl
A dlaczego utrzymanie relacji z obecnym klientem jest tańsze i łatwiejsze. To proste - znasz już klienta, jego potrzeby, pragnienia i motywy zakupu. Nie wymaga to już takiego wysiłku jak za pierwszym razem, bo opanowałeś już pewne umiejętności. 

Powiecie jak więc to robić?

- dzwoń, pisz, rozmawiaj ze swoim regularnie- co jest podstawą zaufania
- zaangażuj się w problemu klienta, poznaj je
-pogłębiaj wiedzę o rynku i branży klienta
- dotrzymuj obietnic
- bądź doradcą, konsultantem - nie sprzedawaj nachalnie
- wreszcie musisz wiedzieć wszystko o swoich produktach czy usługach
Zapamiętaj te złote zasady a klienci będą z Tobą.

Ewa Kasprzak 
Żaneta Baran
Adeeszkolenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz